Update

Hej hej!
Nu blir det liten snabb uppdatering från Immisens lilla minidator som jag knappt kan se tangenterna på. Dessutom är det en kille som skriver till Imma heela tiden! Störande..
Vi är i på ett ställe som slutar på köping och har träffat mina mostrar och min kusin som jag inte har träffat på FLERA ÅR. Dessutom har han varit i Afganistan ett tag nu och hela släkten är lite oroliga för honom. Men det var riktigt kul att träffa honom, även fast det bara var typ,,, 20 min.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på trean, The pianist. I morgon drar vi!
Kram på er<3

p.s jag har läst alla kommentarer med vem ni röstat på men jag godkänner dom inte än. fråga inte varför. d.s

Kommentarer
Postat av: Heyli

du är så välkommen att betälla när du har tid, hoppas du får det roligt på mallorca! :)

2009-08-09 @ 21:36:01
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0