Travelbag

Heej alla goa glada sommar.. sommar.. sommarälskare! :)
Hm.. det var lite svårt att komma på där.. Just nu ska jag precis sätta igång att börja packa för i morgon drar vi! Dock inte till Mallorca, nej nej. Till mina mostrar som bor.. typ nånstans som slutar på köping :) Där ska vi förmodligen sova en natt och sen drar vi till Skavsta på söndag.
Jag måste sortera det som jag ska ha med och typ vilket som ska tvättas och inte. Sen får jag inte ha med så mycket för jag kommer ju shoppa där och jag brukar alltid ta med mig onödigt mycket. Ibland kan jag ta med mig saker som jag inte ens använder här hemma och ba "- Jo men jag kommer nog använda den på Mallorca, det är ju Mallis liksom!" Men jag lovar, den/det används inte!

För att få lite energi när man packar så är Pixie Lotts låt Mama do (inte den acoustiska versionen). Men jag måste faktiskt packa nu så jag kan inte sitta här längre! Men när jag är klar kanske jag kan ägna lite tid åt datorn :)
Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0