The city

Godmorgon!
Vet ni när jag somnade igår? Tio över tre! Jag fattar inte hur jag orkade för jag var hur trött som helst när Elsa, Linnea och jag gick från NRJ. Men jag vaknade för en timme sen ungefär och om cirka en timme ska jag och Elin dra in till stan! Måste låna lite böcker tills skolan börjar och att kolla på kläder är ju aldrig fel ;)

Igår fixade E och jag våra träningstider och planerade in vilka dagar vi ska träna på. Så det är skönt att allt är fixat! Nu i höst kommer jag träna måndag, torsdag och fredag. Jag har konfa möten på tisdagar och dem andra dagarna kommer jag säkert behöva plugga. Men när jag inte pluggar ska jag kanske träna på friskis och svettis! ;) Någon som har tränat där och vet hur det är?
Egentligen skulle jag skriva lite andra stuff men jag måste skynda mig nu! Ska ju hinna med bussen in till stan också!
Vad ska ni göra idag?
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0