Stacy´s mom


Fountans of wayne
Godmorgon!
I morgon åker vi hem.. Känns lite tråkigt men alla vill nog hem just nu. Igår hände lite tråkigheter som jag såklart inte kommer skriva här men det var tur att det hände nu och inte tidigare på resan, då skulle resan nog inte vara så rolig.

Imorse regnade det tydligen.. Så nu är det molnigt. Det är fortfarande varmt ute men ingen sol. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Imma ska leta efter en skål till sin mamma på en affär som ligger en bit härifrån. Sen får vi se vad som händer!
Vad gör ni idag? :)

Jo just det, jag tänkte bara säga Dagens låt till er. Jag lyssnar ju så mycket på musik så ni kan ju få lite tips på vad jag gillar!
Idag så är då Dagens låt: Stacy´s Mom med Fountains of Wayne! Grymt bra är den :)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0