Sommarbloggen :)

Visst, kalla mig wannabe alla andra som också har veckans blogg. Men det är ju en kul grej så jag tycker att jag också kan få ha en liten tävling.
Så nu drar jag igång en tävling!



Så reglerna är väääldigt enkla.


· Skriv ditt bästa sommarminne, eller ett sommarminne som du tycker om eller är roligt kan du också skriva.Glöm inte att fylla i vad din blogg heter och skriv din epost!

· Skicka kommentaren till mig :)



· Nu är det dags att skriva till alla dina kompisar att du vill vinna, så att dom röstar på Dej!

Länka till tävlingen på din blogg så ser alla det!


· För att kunna rösta så behöver du skriva in din epost. Om du inte gör det så gills inte din röst. Detta är för att du inte ska kunna rösta på dej själv.




Sen är det bara att vänta! Jag kommer välja ut finalisterna på Fredag eller Lördag den här veckan (v. 30).
Den som vinner kommer att länkas i varje inlägg resten av sommaren. Alltså tills jag börjar skolan igen.
SÅ LYCKA TILL NU!


Så skynda dig att tävla nu!
(OBS! Elsa du får inte vara med)
Kramisar från Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0