Sombrero

Hej hopp! :)
Vad har ni som är i Sverige gjort idag? Jag hörde att det har ösregnat hemma. Här har det varit så varmt så vi nästan svimmat. Som sagt, idag orkade vi inte pallra oss ner till stranden så vi degade vid poolen, det var riktigt härligt! Jag smörjde inte in mig i ansiktet så mycket, shame on me! Så under ögonen och lite ut mot kinderna har jag bränt mig lite. Usch o fy.

Imma o jag hittade världens coolaste hatt på ett litet supermarket här idag! Vi ska nog köpa varsin men dom är ju lite bökiga att ta med hem så vi får ha på oss dom.. Undrar hur det kommer se ut! Men dom är himla coola i alla fall


Lite röd om kinderna men visst är hatten cool? :)

Nu ska jag checka facebook och lite bloggar! Hoppas det fortsätter regna i sverige ;)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vaddå inte brun!! ;O :D Längtar efter dig!! SNART BÖRJAR KONFAN :DD Ha det gött ;) Vet att jag säger det typ varje gång (tror jag...) men i alla fall :)

2009-08-15 @ 23:51:12
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0