Skolan börjar snart!

Hejsan alla söta :)
Hur är det med er idag? Jag har det bra här i värmen, sitter vid lâne dator igen. Det är supervarmt utomhus men här vid datorn är det ac, skööönt! :) Men jag ska inte klaga pâ värmen.
Att âka pâ semester i 11 dagar tillsammans med en kompis kanske inte är det bästa alternativet. En vecka räcker nog, för jag lovar, man blir lite smâtrötta pâ varandra. Nu har det gâtt hyfsat bra för mig och Imma, men visst har jag varit riktigt irriterad pâ henne och hon pâ mig. Men sâ är det väl?

Om nâgra dagar börjar skolan, fast det känns som om det är en evighet efter som jag är här. Men det är inte alls lângt kvar, 6 dagar. Vissa tycker säkert att: Om 6 dagar (eller hur lâng tid det nu är tills ni börjar, eller om ni inte redan har det) sâ börjar helvetet! Eller kanske inte helvetet men ja, ni fattar! Men jag längtar nästan till skolan. Dà har man alltid nâgot att göra, man längtar till helgen dâ man förhoppningsvis kan slappna av frân skolan lite grann. Sen i skolan fâr man ju träffa alla kompisar som man kanske inte har träffat sâ mycket under sommaren.
Hur känner ni inför skolstarten? Längtar ni eller fruktar ni? :)



Förresten, kolla in Elins nya blogg: http://www.elingoes.blogg.se/
Nu ska jag göra nàgot annat!
Kram pâ er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0