Shoes, shoes, shoes.


Hej.
Nu är jag hemma. Jag och pappa tog bara en snabb tripp till köpcentret och köpte ett par inne skor och ett par ute. Den till vänster på bilden är inneskorna som ska passa när jag dansar och om jag går på friskis och svettis typ. Det gillar vi! Den högra är uteskorn.. Och är en löparsko. Det är vad jag vet om den..

Jag sitter och kollar på 2 and ½ men. Hur kul som helst! Jag ska kolla in friskis och svettis hemsida och se hur det fungerar och så! Har tänkt att börja träna där. Förhoppningsvis vill sandra börja träna med mig, om inte, är de någon som vill? :)
Jag måste pumpa min cykel också! Ska ju på cykeltur till aspen i morgon. Ska dock inte bada för jag är förkyld och tycker inte det är så roligt att bada så jag kommer väl läsa och vara tråkig!
Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag kika på andra saker!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0