Roadtrip home

Godmorgon!
Ja, idag ska vi åka hem. Hem från landet. Lite tråkigt eftersom det är så skönt här. Solen, havet, bara slappa liksom! Men nu väntar ju en härlig resa tillsammans med min bästis ;)
Men om tjugo minuter ska vi ta bussen och sen ska nog Elin och jag besöka staden, gå i lite affärer. Jag ska titta men inte köpa. Fönstershoppa! :) Elin kanske ska shoppa, då kan jag förbereda mig lite innan jag sätter i gång med min karriär som stylist!
Idag har jag faktiskt på mig mitt nya linnea som jag köpte på en affär som heter Tivoli. Det var vråldyrt men jag tror det var värt det.
Hoppas ni får en bra dag i solskenet. Om det nu är solsken där ni är, det är det här i alla fall och nu babblar jag bara så jag säger hejdå!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja det är bättre att bränna sig här hemma! Jag är så pass brun nu så jag kan ligga ute hela dagen utan att bränna mig :D det känns skönt :)

2009-08-07 @ 17:58:35
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0