Outfit



Hej.
Första dagen i skolan är avklarad. vi slutade vid tio så det var bara lite information. I morgon ska vi cykla till humlebadet och bada där. Jättekul, verkligen jättekul.. Och på onsdag är det triathlon. Också himla kul. Usch usch usch.
_____________________________________________________________________________________________
T-shirt - H&M
Linne - Lånade av mamma
Jeansleggings - VILA
Klocka - Systers gamla
Nitarmband - Avenyn
Annat armband - Kommer inte ihåg
Strumpor - Converse


Vid fem ska jag och min far åka och köpa springskor till mig. Kanske kan jag flörta till mig ett par springtights!
Förresten, vi sa frågade precis varandra vad vi ska hitta på och då berättade Linnea om gamarna som är med i Djungelboken.
 
"vad ska vi hitta på?"

Nu drar jag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0