Ny säng

Hej!
Idag har jag gjort mycket! Nej det har jag inte. I morse, eller vid tolv var det så åkte jag och mamma till Ikea. Tanken var att jag skulle köpa ny säng men mamma ville bara kolla på den, igen. Men jag köpte en laptopväska och en lampa. En ny slags gardin köpte jag också som jag har som skynke för sängen. Men när vi kom hem så bestämde sig mamma och pappa för att åka och köpa sängen med den stora bilen.
Jag skulle på bio så jag åkte inte med. Men jag träffade upp Elsa, Sandra och Linnea på bussen och vi åkte till bion. Vi såg Sommaren med Göran. Den filmen är hur kul som helst! SE DEN!

Sen vi kom hem från bion så har jag och Elsa monterat upp den nya sängen och städat hela mitt rum. Nu är det jätterent och fint! Förhoppningsvis kommer det stanna så.
Nu är det Sagan om de två tornen på trean så vi kommer sitta späckade framför tv:n fram tills 00.30! Vi har också lite besök av Vincent. Mysigt! :)
Nu måste jag kolla på filmen! Vad har ni gjort idag? :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0