Nrj in the park eller bio?

Godmorgon!
Nu är jag äntligen hemma! Vi åkte direkt hem till Gbg från Nyköping där vi hämtade vår bil. Mamma var som tur var pigg efter flyget så hon gick med på att åka direkt hem. Så vi kom hem fyra i natt, eller i morse.
Jag har redan snackat med elsa typ tre gånger i telefon, vi klarar oss inte utan varandra :) Men vi hade ju planerat att gå på NRJ in the park ikväll men jag är ju inte så sugen faktiskt. Inte kul att gå om det regnar, fast det ska nog inte det. Men sen är det ju inte jättebra artister heller, typ Darin. Och alla fjortisar kommer ju flockas framför scenen bara för att skrika sina halsar hesa efter honom. Man kommer typ hamna i ett chocktillstånd om man ser så många fjortisar på en och samma gång..

Men Elsis är påväg hit nu och vi ska bestämma om vi ska gå på Nrj eller om vi ska gå på bio istället. Elsa och Linnea vill typ gärna gå på Nrj men jag är inte så haj på det! Om bion börjar sent, eller om vi då går på nrj så hinner vi kanske med att åka och fönstershoppa lite! :) Me like.
Jag uppdaterar under dagen.
Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0