Nightpictures

Hej.
Idag var det sista kvällen här, lite tråkigt. Synd att jag har så dåliga pigment också så att jag inte blir brunare! Men man får väl nöja sig med den brännan man fick ;) Här kommer lite bilder från kvällen i alla fall.


Wow, pinsamt. Mamma frågade om det var såhär fjortisar gör?



Vi tjockade oss lite ;)


Vi blev jagade av en himlans läskig katt också! Panik fick vi typ.. Eller jag..


Nu ska vi fortsätta kolla på en rolig film som säkert alla har sett, Mitt stora feta grekiska bröllop. Det är nog tredje gången jag ser den men den är ju för rolig!
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha grym bild å kattis:P

du ser ju asss brun ut imma med!! ååå va fuskigt jag vill ju oxå va brun.... hahha inget kul att gå brevid dig i skolan:P

2009-08-20 @ 09:52:56
URL: http://elingoes.blogg.se/
Postat av: elsa

Men jag kan ju bara ändra anmälan om vi vill gå på något annat sätt :)

BRUNFISAR! :) <3



Puss

2009-08-20 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0