More shopping!



Hej hej alla goa glada :)
Hur är läget hos er? Här är det varmt, och jag lonar hotellets dator so jag kan inte skriva bokstaven som kommer före ä. Fraga inte hur jag kan skriva ö och ä, det blir svort att förklara!
Idag drog vi till Palma igen, vi var där igar men det var ju söndag, och siesta tid, sa inget var öppet. Kändes väldigt onödigt att aka in da.
Men idag köpte jag ett par till skor pa den affären där jag köpte dom andra för 10 euro. Imma och jag hittade ocksa sjukt snygga "skinn"jackor, vi köpte varsin. Ja, likadana! Men vi umgas inte sa mycket när vi gor i skolan, vi har inte tid, so do gör det ju inte so mycket.En fin sjal köpte jag ocksa till jackan, det blir snyggt i höst. Sa nu behöver jag inte köpa jackan pa MQ. Juste, där jag köpte skorna hittade jag ocksa jeans för 10 euro, billigt?! Kanske inte dom allra snyggaste men det var vanliga mörka, dom funkar!
Som sagt, det blev lite mer shopping idag. Nu är vi helt slut och ska väl bara slappa pâ rummet. Nämen titta, det sâg ju nästan ut som ett â!
Egentligen har jag väl inte sâ mycket mer att skriva nu. Hoppas ni har det bra hemma!
Kram pâ er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0