Mixed

Hejsan hoppsan!
Måndag. Första skoldagen i veckan. Man vet att man har en lång vecka framför sig. Den här måndagen gick bra faktiskt. Ikväll är det träning också! Längtar!! :) Förra terminen dansade jag sent på måndagar! Kvart över nio slutade jag. Jag sa till mig själv och till E, L och S att jag inte ska dansa så sent på måndagar! Dom sa att dom inte heller ville det. Så det bestämdes liksom. Nu så när vi anmälde oss till olika danser så blev det att vi fick ett pass som slutar kvart över nio!
Men förra terminen hade jag också mitt första träningspass vid fyra så det var många timmar spenderade där! Men nu börjar jag inte förräns halv sju så jag har lång tid på mig att plugga ;)

Igår var som sagt jag och mamma i stan och jag hittade ett par skor på eurosko. Hur snygga som helst! Nu var jag inne på deras hemsida och hittade dom i brunt som jag tänkte visa här. Men jag ska åka in en snabbis till allum nu och kolla om dom finns i svart där!


Hur snygga? :D
 
Nu drar jag!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahha sebbes blogg var ju grym!

2009-08-31 @ 16:32:30
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0