Mallis! :)

God kväll alla goa!
Är det regnigt hemma? Det är det inte här! Igår när vi kom fram badade vi lite i poolen, gick ut och åt, kollade stranden och sen gick vi typ och la oss. Men idag har vi varit på stranden fram tills tre. Imma och jag orkade inte vara kvar för solen försvann. Men vi badade i poolen istället. För att vara ärlig så har det regnat här.. Men det var bara i typ 2 minuter. Då satt vi och åt lunch men innan dess så var det solsken.
Nu hoppas vi bara att resten av dagarna är soliga! Samma dag som vi kommer hem ska vi på NRJ in the park också! Elsa du är fortfarande på va? :)

Det är ett jättemysigt hotell som vi bor på, nära till stranden och som sagt en stooor pool! Frukosten kunde ju vara bättre men man ska inte klaga!
Nu ska jag ta en dusch sen blir det ut och leta en mysig resturang och köpa flipflop! :) Förresten, alla mörka spanjorer kollar på mig och Imma som vi kommer från jupiter eller nåt ;) Fast det är två som har sagt hej till oss, haha.
Nu drar jag!

p.s alla ni som har mitt nummer, sms inte! det kostar jättemycket :/ skriv på bloggen istället! ;) d.s

Kommentarer
Postat av: frida

ååååh va härligt!!! Det är faktiskt ganska skönt att det regnar (läs: vädligt lite) när det är så där stekhett ute :)

2009-08-11 @ 13:37:29
URL: http://myffairytale.blogg.se/
Postat av: MBip

Heeej! Åh, vad mysigt ni verkar ha. Här har det regnat i dag, men det gör inte så mycket för då slipper jag gå in på Kallepipa-tomten och vattna ;)

Det är ganska varmt så ev åker Hasse och jag ut och spelar lite golf, vi får se? Det är väl klart som korvspá att killarna tappar ögena när de ser två blonda söta tjejer som er!! Var rädda om er. Hälsa mamma. Kram från Bippa

2009-08-11 @ 16:09:19
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0