Lost and found

Hejsan.
Jag är trött, lite i alla fall. Om en 35 minuter eller så blir jag upphämtad av Klara och vi ska åka till seglingen. Elsa ska också med, kanske Bella. Förhoppningsvis får jag och Elsa en egen trissjolle. Vi seglar alltid tre-fyra personer i och det är så fullsmockat.
Idag var det triathlon i skolan. Eller på skoltid. Det gick väl helt okej. Jag simmade inte och då fick jag springa (gå) två gånger istället. Eftersom jag har ont i knäna när jag springer så powerwalkade jag runt h-tjärn och det tog ju lite längre tid än att simma. Så lärarna trodde jag var borta. Men så kom jag tillbaka, sist! Egentligen inte sist för det var några som fuskade och bara gjorde en av de tre sakerna ;) Shame on you.
Nu är jag i alla fall ännu mer förkyld, och har halsont. Men det är segling så det är väl klart att jag pallrar mig iväg till den!

Vad tyckte ni om videon? :) Fler kommer det kan jag lova! Ge gärna tips på vad ni skulle vilja se för band som vi gör covers på.

Nu ska jag slappa lite innan vi drar iväg! Om ett tag så kommer det fler inlägg om kläder och sånt! Har bara inte orkat göra något sånt än! Om jag blir sjuk lär jag ju i alla fall ha tid till det...

Puss och kram
(besök också bloggen som vann sommarminnentävlingen! Namnet står längst ner i inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0