Höstens vill ha

Hej!
Snart är hösten här, eller det är nog ett tag kvar beroende på vädret hemma. Men när löven börjar falla och kylan kommer in över kalla sverige då ska jag vara utrustad med det här som både är råsnyggt och säkert varmt. Hur snygg är inte den mocka jackan på bilden tillsammans med en stor halsduk och ursöta lagom tjocka hösttumvantar? :) Me like!



Jacka: MQ - 999 kr
Skor: Dinsko - vet ej priset
Jeans: Miss sixty - runt tusenlappen (inte exakt dom på bilden, men ganska lika)


Nu ska jag fortsätta slappa vid poolen i värmen!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: frida

Jo men då har vi ju bara träffats tv å ggr så det kanske är bra i.o.f. sig, längtar asmycke!! Du är i alla fall lätt brunare än oss blekfisar här hemma :D Kram <3



btw, de där jeanses var assnygga! Synd att de är så dyra x)

2009-08-16 @ 17:46:10
Postat av: elsa

jag ska nog köpa liknande sånna skor till vintern, skitsnygga! Har sett ett par på Johanssons :)



Jag vet inte om jag ska ha kvar den headern, men jag vill ha nån liknande...



Pusss E

2009-08-17 @ 13:57:58
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0