Frida made my day

God kväll!
Idag har det inte varit mycket till uppdatering! Slutade skolan runt två och hela eftermiddagen har vi haft "filminspelning" hos Elsa. Jag kan tyvärr inte visa något nu så ni får vänta lite. Men nu är jag hemma.
I skolan idag, eller vi var ju inte i skolan. Vi var på/i Humlebadet. Cyklade dit och det är tydligen 5-6 km dit. Ditvägen gick ganska segt men på hemvägen åkte jag och Elsa antagligen väldigt långsamt och dom som var bakom oss tog en annan väg. För plopps så var alla bara borta! Men vi kom hem efter ett tag.
När vi var vid humlebadet så hände nog världens roligaste sak. Ojj vad jag skrattade. Okej, jag ska berätta.Vi satt på bryggan som är där och alla killar kom och busade lite. Plötsligt flyger Frida med en jätteförvånad min och plums i vattnet! Hon blev i puttad av Nik, med sina kläder på! Det är svårt att förklara och ingen tog kort eller filmade.. Hoppas ni kan föreställa er i alla fall!

Imorgon är det triathlon i skolan, kill me. Man ska cykla, springa och simma. Jag vill skippa simmandet trots att det är det kortaste. Men det är sån äcklig sjö så jag vill inte bada där. Men då måste man göra något annat dubbelt och antagligen får jag springa/powerwalka två gånger.
Nu ska jag äta och sen fortsätta kolla på en serie tror jag det är som går på tv400, The Ex List heter den.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahah asså jag önskar jag fick se det själv!!! känns som att jag gick miste om världens grej när det var jag som var där... typ x) Gjorde en liten egen failad bild haha!

2009-08-25 @ 20:36:11
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0