First day of school

Godmorgon.
Eller tja, god och god. Jodå min morgon duger, nu har jag ont i halsen och lite minde ont. SItter och chattar med en kille i min klass som redan är vaken. Borde inte dom sova till typ tjugo minuter innan skolan? (OBS skämt för er som tror att jag diskriminerar killar eller whatever).
Jag hade tänkt att ta en outfit bild men kameran är död och jag hittar inga batterier.. Så ni får vänta tills jag komm hem typ!
På onsdag är det triathlon. Det är seriöst sämst! Om man är med och tar tid på sig själv så får man bättre betyg men då måste man simma. Det värsta är att det är världens sunkigaste sjö men bebiskiss och typ blodiglar! Jag dör lite varje gång jag tänker på det! Jag vill inte vara med! Men om det höjer mina betyg.. så vill jag fortfarande inte vara med men jag vill ha högre betyg. Jag får se hur jag gör!
Nu ska jag gå och äta frukost och välja skor.. ett svårt val det där!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0