Finalister

Heej heej alla goa :)
Idag har det varit sommarvärme så Elin, Vanessa o jag har legat o stekt på stranden :) Lite brun kanske man blev. Hoppas hoppas.

Jag har i alla fall utsett finalisterna nu till Sommarbloggen. Dock var det ju inte så många som var med så jag tror att det är dom som har anmält sig som kom till final! Men nu är det dags att rösta på vilken blogg ni tycker ska vinna!
Eftersom allting har blivit så försenat så har jag bestämt att sommaren får vara lite längre, alltså inte tills jag börjar skolan. Tävlingen kommer hålla på till 1 OKTOBER! Så det är ganska länge :)
Eftersom jag åker bort på söndag till mallorca så får ni till den 21 aug att samla röster! Så det är gott om tid :)

Här kommer finalisterna!

1. Bella


Här är mitt sommarminne:
Det var för två veckor ungefär så mötte jag min pojkvän i stan och vi gick och käkade på restaurang, efter det gick vi runt i stan hand i hand och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan gick vi på bio och såg den nya Harry Potter - filmen, väldigt mysigt. Efter filmen var klockan 12 fast det var fortfarande varmt ute så vi satt på en bänk i stan helt ensamma och gosade, kollade på "utsikten" över stan, vi sa inte så mycket för det behövdes inte men det var så himla mysigt, att bara sitta där och bara vara i den bästa personens armar :)



2. Amanda Blomdahl


Jo mitt bästa sommarminne var nog när jag var ute på min kompis land å tog mitt första dopp. det var så mysigt, å på råge så gick solen precis ner, vi hoppade från berg å tog kort å sen efter det så hade vi en riktigt mysig utemiddag på verandan. sen efter det så tältade vi, men sov dock inte en blund, utan träffade en massa mysiga killkompisar istället, det var nog det roligaste/mysigaste jag gjort i sommar.

3. Zenita

Hm, bästa sommarminnet? Jag tror det var häromdagen (eller natten). Hade gått ut på kvällen, träffat en kille. Vi satt ute och prata från klockan 2 till 4 på natten innan vi började gå hemåt. Då gick vi längs Ringmuren, jag utan skor (eftersom jag hade så ont i fötterna) och han var en gentleman som bar dem åt mig. Solen var även då på väg upp, så soluppgången var en fantastisk syn samtidigt som vi gick o höll om varandra.

4. Frida

Jag tror att mitt roligaste sommarminne är för två år sedan när jag, Hanna, Victor åkte med Lisa och Malin till Danmark direkt efter skolavslutningen för att vara där i 3 dagar. Vi bodde på ett vandrarhem alldeles vid havet i ett rum med havsutsikt och pool inte långt ifrån. Andra dagen så åkte vi till Fårup somamrland och var där en hel dag. Badade i äventyrsbadet jättelänge och hade sktiskoj, Malin hade med sig vattenskydd till kameran så tog supermånga bilder under vattnet och sånt. Sedan skulle vi gå på nöjesfältet men hann bara åka/gå två saker. I den första flög min keps av och alla blev näst intill åksjuka. Den andra var en skattjakt, som var hur-lång-som-helst. Tog oss 40 minuter att komma igenom. Nästan, för när vi kom fram till huset där man började hade de låst dörren, och vi var utelåsta! Då hade parken stängt 5 istället för 8 och vi var tvugna att gå tillbaka en bit, och ut på en "järnväg", där såna där tåg som går runt i hela parken kör. Så var man inlåst på ett sommarland i Danmark, haha XD Hade sjukt roligt alla dagarna, kusinmaffian erövrar! :D Haha nä men det är nog det första jag tänker på när det är roligaste minne. Sedan dagen efter att vi kommit hem åkte vi ring på landet, och när jag skulle gå av så landade repet mellan mina ben så ringen välte över mig och jag kunde inte dyka under p.g.a. min flytväst och det var ju botten på den och jag orkade inte lyfta det själv så Malin fick hoppa i och rädda mig, haha!



Sådärja! Det var finalisterna. Nu är det bara att sätta igång och rösta!! :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Zenita

Jaså? vad kul att jag kom i final här också! Jätteroligt! tack så mycket! Nu blev det mycket att hålla reda på, på samma gång: haha ^^

Kraaam och tack igen

2009-08-05 @ 20:49:33
URL: http://zeniita.blogg.se/
Postat av: Julia

sv ; åh tack du :) <3

2009-08-05 @ 21:05:18
URL: http://julialagne.blogg.se/
Postat av: jenny

okej :) kollar in den snart =)

2009-08-05 @ 21:29:37
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Åh vad roligt! Bara att hoppas på det bästa då! :)

2009-08-05 @ 22:59:37
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: ika

jag röstar på nr 1 :)

2009-08-05 @ 23:01:34
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Maria/kattloppan

Jag röstar på nr 4 Frida för hennes var klart roligast

2009-08-05 @ 23:52:36
URL: http://metrobloggen.se/kattloppan
Postat av: Maria/kattloppan

Får jag länka till tävlingen ? jag hoppas på fler röster åt Frida för man får väll bara rösta 1 gång

2009-08-06 @ 00:10:01
URL: http://metrobloggen.se/kattloppan
Postat av: sofia

röstar på bella:)

2009-08-06 @ 13:25:57
URL: http://ssofialindman.blogg.se/
Postat av: amanda

Svar; tack så mycket :) RÖSTA RÖSTA PÅ NR 2 :p <3

2009-08-07 @ 22:57:03
URL: http://amandaablomdahl.blogg.se/
Postat av: linette

nr helt klar 1. ! <3

2009-08-08 @ 13:53:21
Postat av: tjorven

1, den verkar mysig.. precis som sommaren ska vara. :P<3

2009-08-08 @ 13:57:05
Postat av: tjorven

erl nej 2 tar jag ;D

2009-08-08 @ 13:58:42
Postat av: linette

nr 2 läätttt, mysigt.

2009-08-08 @ 14:02:07
Postat av: linus

nr 2 , den verkar sommmar liksomm, <3

2009-08-08 @ 14:03:26
Postat av: nevstas

vi röstar på 2an :)

2009-08-08 @ 14:04:53
URL: http://nevestas.blogg.se/
Postat av: saga

jag v etb inte 1 elr 2 .. 2 ttror jag , <3

2009-08-08 @ 14:05:38
Postat av: clara

jag röstar på 2:an

2009-08-10 @ 08:57:41
Postat av: frida

Jag röstar på Zenita :)

2009-08-10 @ 19:17:08
Postat av: amanda

när utses vinnaren ? :) <3

2009-08-13 @ 19:01:24
URL: http://amandaablomdahl.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag röstar på 4:an Frida

2009-08-20 @ 17:15:55
Postat av: amanda

heey.

checka min blogg å kommentera senaste inlägget ''ILY'',

kompis (linni) som sjunger,

tack :)

2009-08-25 @ 02:14:17
URL: http://amandaablomdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0