Everything is done, lets go!


Godmorgon!
Idag är jag på bra humör :) Det brukar jag i och för sig vara men jag är det ändå! Idag drar vi. Först till mina mostrar som jag sa igår och sen i morgon till Mallis. Så himla gött! Jag kan nog lova att det kommer gå åt mycket solkräm dom här elva dagarna! Men när jag kommer hem kommer jag vara så brun så jag kanske till och med kan för en gångs skull säga att jag är brunare än Sandy.
Lycka till...

Jag har precis fixat våra boardningpass så dom är utskrivna. Nu ska jag bara hitta ett kuvert som vi kan ha alla resepapper i + pass.
Väskan är packad. Eller näääästan. Jag har en klänning som jag inte vet om jag ska ha med eller inte. Jag vill ha med den. Men den tar ju såklart plats i resväskan. Måste packa ner neccesären också, det får jag inte glömma! Sen är jag ready to go!
Ska bli så himla härligt. Som sagt ska jag försöka blogga från Immisens dator, men om det inte går så tror jag ni klarar er utan mig ;) Det ska ju bli varmt väder i Sverige så ni sitter nog ändå inte inne vid datorn!
Nu drar jag!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0