Día tres

Godmorgon!
Idag är det som sagt dag tre, om ni förstod det. Det står liksom día tres på spanska och det betyder dag tre. Vem behöver lära sig sånt här i skolan? Gud vilken tur att vi har internet :) Egentligen är det ju dag fyra men eftersom vi kom hit på kvällen så tycker jag inte det räknas ;)
Jag skäms lite när jag berättar nu att det inte är sol här. Men det regnar inte! Det är bara,, ingen sol. Så vi ska dra in till Palma och kika på kläder och skor och allt möjligt! Kanske får något följa med hem till mig :) Fast jag måste egentligen spara pengar.. Skit samma! Allt detta strunt ska inte ni behöva lyssna på.
I morgon ska det dock vara en STOR SOL så då  kommer vi pressa på stranden eller vid poolen kan jag säga! Kanske ha lite hawaiian tropic ;) Men mest solkräm tror jag.
Nu drar vi oss!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: elsa

ååh vill också vara på Mallis! Varför ska vi bara ha tråkigt regn här hemma i Sverige?



Miss ya sis! Puss

2009-08-12 @ 12:56:07
Postat av: frida

vilka är det som är med? :)

2009-08-12 @ 15:01:10
URL: http://myffairytales.blogg.se/
Postat av: frida

aa det menade jag x) Btw, det är frida :P

2009-08-12 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0