Day twoo








¡Hola!
Tänkte att jag slänger in hej på spanska eftersom jag är här ;) Vad tycker ni om bilderna? Ser det ut att vara varmare här än hemma? Den sista bilden, det var immas dricka. Hon drack kiss. Nej, inte riktigt men nästan, det såg ut som kiss!
Ligger i den sköna sängen på hotellet :) Hat legat och solat hela dagen idag. Blivit lite brun faktiskt, inte jätte men det är ju trots allt bara dag två!
Till början solade vi på den fina stranden Cala Mayor. Köpte en fin snorkel och cyklop på supermarket som ligger precis ovanför playan men det var inte direkt superkvalité! Hoppas det håller ett tag i alla fall.. efter lunchen tröttnade imma så vi gick hem till poolen istället och där var det varmt kan jag säga! Men det var ganska gött att ligga där för där kunde vi ligga i stolar utan att betala, på stranden låg vi i sanden för vi orkade inte betala idag. Poolen var kall och skön också så det var inte motbjudande!

Immisen och jag gick ut lite här omkring bland affärer och kikade. Immie hittade två par espandrillos som hon köpte, blå och lila. Igår köpte vi varsitt par gula, dom var fina! :) Jag ska nog köpa ett par rosa också, dom kostade bara 3 euro! Billigt.
Nu ska imma ha datorn och jag ska lägga mig och läsa. Hoppas det regnar i sverige!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin M

ååå du ser värsta brun ut juu(:

2009-08-14 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0