Betygskriterier

Hejsan.
Idag har dagen varit riktigt seg. Även fast den var kort. Slutade vid tolv men hela dagen har vi bara snackat om dessa betygskriterier. Känns som om man har stor press på sig nu att få så bra betyg som möjligt och klara allting i alla ämnen.
Mamma och jag ska till IKEA när hon kommer hem och kolla på en ny säng och lite tyg. Men innan det ska jag väl hitta på något med Sandra, Elsa och Linnea. Vilken fantasi vi har. Vi sitter och kollar på tv, har vi gjort sen vi kom hem.
Har inte så mycket att skriva. Tänkte skriva ett "långt" inlägg om betygskriterier men det blev inte mer än så här..
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag köpte mina på akademibokhandel i nordstan, 17 spänn styck :)

2009-08-28 @ 18:01:29
URL: http://gauloises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0