A-a-amanda

Hej igen!
Det var faktiskt 1 timme och 16 minuter sen jag skrev sist. Lång tid va? Men jag kom faktiskt på en sak som jag skulle skrivit igår. När vi var inne på Pimkie, affären som vi köpte skinnjackorna på, så börjar det spelas en låt. På spanska sjöng dom men jag tyckte att jag kände igen melodin. Och ni vet Jimmy Jansson, jag var ett stort fan av honom när jag var mindre, dock inte lika stort fan som jag var till Markoolio. Men han skriver ju alltid låtar som sätter sig på hjärnan. Så den här låen dårå, när refrängen börjar så är det Jimmys låt Amanda, på spanska! Då skrattade jag lite. Jag fattar inte riktigt varför dom, spanjorerna, ska dubba allt? Alla amerikanska filmer, dubbar dom, låtar, till och med svenska dubbar dom!  Varför kan dom liksom inte ha dom på engelska?
Jag hade tänkt att ladda upp en video med amanda på spanska men jag hittar ingen och imma har inte flash så då går det ändå inte!
Ni kan ju leta efter den om ni orkar :)
Nu ska jag kolla lite på Vm :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0