Simma, simma, simma

Hej!
Nu tänkte jag börja inlägget med godmorgon, men sen kom jag på att det inte är morgon. Jag är pigg. Eller njäe, lite trött, men lite pigg också! Jag vill inte sova, fast jag vill ändå. Knasboll.
Imorgon är jag ledig! Tralalalala. Men ingen sovmorgon här inte! Nej nej, jag ska dra med Frida till vallhallabadet, Sandy kanske hänger på också, vi ska simma oss trötta. Sandy och jag ska börja simma en gång i veckan. På lördagar. Kommer bli mysigt, skönt, och vi kommer bli vältränade! Förhoppningsvis.. Frida och hennes "gäng", dvs Elin och Anne, kanske också hänger med på det!
Nu ska jag i alla fall kolla på ett klipp från förkväll och sen ska jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0