Tell the truth



1. Jag är lat. Riktigt, riktigt lat. När jag har träningar och så på bestämda tider så är jag inte lat eller så, men på sommarlov eller liknande, kanske jag bestämmer att jag ska försöka gå ut och springa lite då och då, händer det? NEJ, stort nej.

2. Jag är väldigt onöjd med två delar av min kropp, låren och magen. Jag tycker inte om dom områdena. Inget mer om det.

3. Det här är kanske inte riktigt något som "ingen" vet, men jag vill till New York, jag har varit i NY en gång när jag gick i trean och det är inte mycket jag kommer ihåg, men nu när jag får höra om shoppingställen och man ser ju på tv! Jag älskar New York och jag vill så gärna bo där när jag bli äldre. Lite sex and the city feeling! Nu när jag läst Elsas mode blir jag ju mer sugen också.

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Brukar också vara lat när det kommer till tråkiga saker :P

2010-01-12 @ 22:31:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandy

det vore inte fel att åka till New York hahha;)

2010-01-13 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0