My first heels


Belle - 199 kr

Igår åkte jag och Elsa in till stan efter skolan. Vi var i stan fram tills sju då jag drog till Tonår i kyrkan. Hade värdens bästa kväll igår.
Elsa och jag var inne på Myrorna igår och hittade några kap som ni får se senare. Men dessa snyggingar hittade jag inne i Nordstan på rea. Jag har ett par heels sen innan men de är begagnade och inte så snygga så det här är mina riktigt första heels. Love 'em!

Idag ska jag vara lite osocial. Vaknade vid halv ett, blev en lång kväll igår. Så nu sitter jag i pyjamas i soffan med värk i axlarna. Magda massserade mig igår och jag var tydligen väldigt spänd och hade massa knutar så nu gör det fruktansvärt ont! Kanske blir lite plugg och sims idag också.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

de är SÅ snygga!!!

2010-01-16 @ 15:08:03
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ursnygga! Men vänta med att använda dem till saltet försvunnit från vägarna, då förstörs de ju direkt!

2010-01-16 @ 15:45:47
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0