7th heaven

Godmorgon!
Sovit gott? Det har jag. Jag låg och läste Elsas Mode igår till kvart i tre. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Först ska jag nog äta frukost, ligger i soffan och känner hur hela datorn rör sig för min mage kurrar. Jag ska nog ringa min wingman och höra om vi ska kolla in vintage saker idag. Erikshjälpen eller Östhjälpen. Får väl börja spara mina pengar nu.. Snart kommer våren och det betyder ju lite nya kläder, helst en snygg vårjacka. Och jag hoppas på att Bella ska åka till sin farbror i New york i sommar och att jag får hänga på, så det blir till att spara spara spara! Önska mig lycka till, jag behöver det, a lot.

Förresten, jag funderar på att ha en frågestund, skulle ni ställa frågor då? Eller skulle det vara helt onödigt.. Det är upp till er.
Nu ska jag äta frukost.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fia

sv :

jag ville ångra mig , men ja hann inte ringa till min tränare för klockan var 22.00 och det kasnek är liiite sent . sen var det sammling 08.30 såå aa .. :P

2010-01-06 @ 12:07:34
URL: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0