tre andra saker om mig



1. Jag pluggar för ofta i sista sekunden. Ibland händer det, men det är ändå för ofta. Tänker att jag ska börja i tid, men det slutar med att jag skjuter upp det till sista dagen då jag är tvungen att göra det.

2. Jag skulle vilja bli designer. Men jag vet att det är grymt svårt och ännu svårare att göra sitt namn känt, eller? Det är nog mitt drömyrke i alla fall, men det finns ju andra roliga saker man kan jobba med.

3. Jag stör mig på när folk inte säger hejdå, när de loggar ut från en chatt. Vi säger att man inte är aktiv en stund, men så kommer man på att man vill skriva nåt, nej för då är den personen offline, utan att säga nåt. Jag stör mig på det. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0