Shopping


H&M Herr/99 kr


H&M/49,50 kr


Ginatricot/99 kr


Ginatricot/149 kr


H&M/39,50 kr

Hej! Efter skolan idag åkte Elsa, Sandra och jag och shoppade lite. Hittade lite fina saker från H&M och ginatricot, det på bilderna + ett par leggings. Nu skulle jag egentligen slita häcken av mig på lockingen men hoppade över träningen idag för jag måste packa! Tänkte skriva plugga av vana, men den här gången ska jag packa!

Ser ni mitt hår idag också?! Ingen bra hårdag. Jag måste lära mig att använda min hårspray! Ser ju helt dött ut, och hänger lite åt alla håll, det gillar vi inte!
Nu ska jag gå ner och packa vidare, sak bli så mysigt att åka flygplan med Elsa i morgon!
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0