Just get it over with

Hej!
Alltså snacka om att jag är seg på att plugga. Jag fixar med massa andra grejer samtidigt, börjar läsa en bok, går och äter nåt, är onödigt länge på toa, allt för att slippa fatta pennan och börja skriva, även fast det inte är så jobbigt att skriva om 11 september attackerna. Jag skulle ju ha gjort stödord idag också. Och nu är det Wallander som jag så gärna vill se. Antingen, skriver jag klart engelskan i morgon (NEJ NEJ NEJ) och ser Wallander nu. Eller så kan jag ju skriva klart engelskan och skriva klart stödorden i morgon, och se Wallander snart (då missar jag början..). Mina i-landsproblem.
Och förlåt för att bloggen inte blir så uppdaterar, jag lider med er. Typ.
Nej, nu får jag fasen ta tummen ur! See ya!
PUSS

Uppdatering: Okej, jag är klar. Jag har inte skrivit några stödord men jag har pluggat nog för idag! Får bli att se resten av Wallander ändå. Hoppas ni får en bra kväll.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0