Intressemask

Hej, igen!
Jag lade ju precis upp ett inlägg men det var liksom inte så personligt så jag tänkte jag gör ett till. Dessutom fick jag ju inte med allt jag har tänkt skriva!
Just nu sitter jag i soffan (ja elsa jag bröt mitt löfte om att inte sitta vid datorn och tv:n samtidigt!). Det är unga mödrar på tv. Någon mamma fick var helt vild! RAG! Hon skulle dela ut blanketter till Crystal Club, vad nu det är. Det finns typ ingenting roligt på tv, men det är så skönt att bara sitta här. Men jag ska titta på 8 simple rules.

Idag på tekniklektionen hade jag väldigt roligt det kan ni få se här

Min kamera var inte riktigt på min sida idag. Därav bilderna.

Jag och Sandy var på friskis idag förresten! Vi gick på ett jympa pass som hette Puls/Medel. Det var riktigt kul. Så det ska jag fortsätta med. På lördag ska jag prova yoga och på söndag ki box. Det är gratis, någon som vill hänga på? :)
Nu ska jag ska jag mysa framför tv:n! Ska göra lite varm choklad och använda min nya mugg också! Ni vet den jag köpte på Lagerhaus?


Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0