Outfit and more


Hej!
Åh är blogg.se konstigt hos er också? Varför funkar det inte som det ska?? Lite irriterande.
Idag är det träning också! :) Locking och comercial street! Superkul! Kanske visar en liten outfit på mina lockingkläder ;)
Jag sitter och tuggar tuggumi och det gör mig hungrig, fastän det bara var cirka en och en halv timme sen jag åt! Mystiskt..

Imorgon ska jag på bio med min kusin! Ska bli mysigt. Vi ska gå på G-force 3D. Ni vet dom där hamstrarna? Med gigantiska glasögon kommer vi sitta späckade där! Men man kan ju inte bara sega hela dagen ;) Så på morgonen ska Vanessa och jag på yoga pass och sen kanske på en promenad eller nåt liknande! Om vi hinner. Jag älskar typ friskis och svettis! Tycker det är så himla roligt!
På söndag har jag inskrivning på konfan också! Vi ska sitta på en gudstjänst i typ en timme, segt! Jag är inte ett fan av gudstjänster kan jag säga, hoppas den är annorlunda!
Nu ska jag gå!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

snyggt :D

nollning är som en slags "välkommen hit present" kan man säga. Just på Polhem så är alla ettor "nollor" innan dom nollats av tvåorna och treorna. Vår nollning pågår i en vecka och då har vi morgongympa, tvång att göra som ALLA nollare säger och kvällsaktiviteter. T.ex. så var det kuddkrig i måndags, försäljningsdag i tisdags, såpabrottning i onsdags osv.

Chalmers har också nollning... men inga andra gymnasieskolor

2009-09-04 @ 19:48:09
URL: http://gauloises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0