Update

Hej!
Jag är på bra humör nu! I morgon ska jag på bio med min mor, vi ska se Prinsessa. Förhoppningsvis ska Sandy darling med också. Jag pratade precis med en "bekant". Hon och hennes man/sambo (jag vet ej om dom är gifta) Ska fixa SIMS 3 till mig!!! ÖVERLYCKLIG! JAG LÄNGTAR! Shit, jag kommer sitta och nörda sims hela helgen typ! Hoppas jag kan slita mig och göra lite läxor också.. Jadå! MEN SIMS 3! :) PUSS PÅ ER!
Jag säger inte vilka det är eftersom det kanske sker komplikationer då..


Ursöta Zandra i Prinsessa. Jag tänkte inte på det när jag såg trailern men nu när jag ser den här bilden. Hur vacker är hon inte liksom!? :)


DETTA SKA BLI MITT! :)


Kommentarer
Postat av: Sagoglans.

Hihi sötnos, man säger bara att den är död eftersom ni ska titta och inte vara beredda ;)

2009-09-11 @ 23:22:01
URL: http://sagoglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0