Update

GODMORGON PEOPLE!
Igår var en väldigt trevlig kväll. Jag vet inte om jag berättade det här men jag var på kräftskiva hos Isabelle. Fast jag gillar ju inte kräftor så jag åt hamburgare!
Vi myste framför tv:n också, vi såg Harry Potter, den senaste. Och så kollade vi på Twilight! Jag tror vi kom hem vid.. två.
Vi fick prova Bellas magtränare också. Det var nåt nytt! Lite läskigt i början när det började dunka och göra lite ont i magen. Men sen vänjer man sig.
Nu är jag jättehungrig så jag ska nog gå och ta lite frukost snart. Imma och jag kanske ska hitta på något idag.. eller inte. Vi får se! Det är ju träning idag också.
Nu ska jag gå!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det en sån där abtronic typ? Hade ju varit ascoolt att ha en sån, snygg mage utan ansträngning!

2009-09-27 @ 17:40:00
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0