Underbar


Heej.
Vet ni vad jag såg på allum igår? Jag blev kär, i en kavaj. En ursnygg kavaj på ginatricot. Men den kostar 399. Och om man köper den, så shoppar man. Och det ska jag inte göra den här månaden! Alls typ. Inte i fortsättningen heller. Bara nåt plagg ibland :) Försöka kan man ju alltid. Men jag låter som om jag verkligen är beroende just nu! x) Nej jag skojar bara, jag är inte det! Men jag vill ju ha lite fickpengar så det blir till att spara barnbidraget! Den här månaden får jag inte mitt, vilket jag fattar! Jag har ju shoppat på Nelly, och vi var ju nyss i spanien så det är jag helt med på ;) Men nästa månad, om kavajen finns kvar då ska jag nog köpa den och sen blir det inget mer! Inga mer kläder i alla fall.
Men kavajen. Den är i alla fall hur snygg som helst och ligger högt upp på listan!
Nu ska jag sova.
Puss och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: sebbe

wow va många kommentarer du har!! du får väll en av mig då (A)

2009-09-02 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0