Today I´m wearing this




Jikes min tumme ser enorm ut! Undrar vad som har hänt, eller så är det min toppenkamera som tyckte att den skulle leka lite med min tumme..

Cardigan - Ginatricot
Linne - Clothing company
Jeansleggings - VILA
Örhängen - Ginatricot
Halsband - Ett gammalt som jag tog kedjan ifrån och satte dit två härliga jordgubbar från ett armband. Fiffigt va? ;)


Hej.
Jag tyckte att det skulle sitta fint med en dagens nu. Dock ser mitt hår förjävligt ut. Men det är ju inte erat problem :) Men det är väldigt fult när jag har det uppsatt har jag märkt att jag tycker. Får försöka köra på nersläppt!
Nu ska jag faktiskt försöka plugga lite innan jag drar till träningen, det blev ju inte mycket plugg mellan det här inlägget och det jag la in om Ken Ring. SÅ NU BLIR DET ANDRA BULLAR!
KISSKISSKISS!


Kommentarer
Postat av: elinor

Vilken gulligt halsband :D

2009-09-14 @ 21:39:37
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0