THIS is my outfit today

Heey!
Ni fick ju ett inlägg i morse av mig för jag fick sån tid över! Helt otroligt. Jag vaknade vid halv sju och duschade typ till kvart i, tio i. Sen klädde jag på mig, gick in på datorn och skrev ut en sak och la in ett inlägg sen åt jag frukost och borstade tänder och så! Sen bytte jag outfit! Allt gick så himla segt i morse, slowmotion typ! Men sen kom jag i och för sig typ.. fem i åtta till skolan! Men jag har haft en stressfri morgon! TOPPENSKÖNT!
Skolan idag gick bra, lektionerna var roliga och jag fick hyfsat mycket gjort. Engelska glostestet - alla rätt.. Svenska förhöret - vet inte än men det gick inte lika bra.. Det var dock ganska kort med få frågor fast tre eller fyra av dom kunde jag inte.. Suck.
Men som det står i min fina rosa rubrik så hann jag med ett klädbyte! Så det här är vad jag hade på mig idag! Elsa hade skjorta :)

Klänningen är lånad av min kompis Bella. Det andra vet ni ju vart jag har köpt :)

Nu sitter jag och kikar på IDOL! Men jag behöver egentligen öva på mitt bokprat en det ska jag göra efter! Jag hoppas att det går bra i morgon så att jag inte bara babblar och säger Ehh... hela tiden!
Nu vill jag inte missa mer! I morgon är det skolfoto också!
KISSKISSKISS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0