THIS is me

Heej goingar!
Sitter och myser i min nya tröja uppe i mamma och pappas säng samtidigt som jag kollar på gamla avsnitt av Greys Anatomy. Älskar det programmet. Det där lät väldigt entusiastiskt..
Min mor och jag åkte på en liten shoppingrunda! Jag tog mina klackisar för att se hur det kändes att gå i dom. Kalla mig amatör men sneakers är min grej! Usch vad ont det gjorde! Jag förstår inte hur folk kan dansa i klackskor? :O
Precis när jag och mamma kom hem också så kom vi på att vi skulle ha köpt ett lås till mitt skåp. En av anledningarna till att vi åkte till allum, men kom hem utan. Men två saker jag kom hem med var en superfin ring från ginatricot och en stickad tröja från gina. LOVE THEM! Min syster har en likadan ring fast i äkta silver som hon fick i student, min är lite mer.. fejk.



Ojj haha nu märkte jag att jag har suttit med det här inlägget ända sedan Greys började ^^
Nu börjar det ett till avsnitt och eftersom jag har sovmorgon i morgon ska jag titta på det också! I alla fall halva!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna (fridas syrra)

Ääälsk på den tröjan. Är gosig, snygg och varm. Tänk bara på att tvätta den utochin för när jag tvättade mig blev den tufsig.

Fin blogg :)

2009-09-24 @ 16:23:14
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: elsa

skitsnyggt :)

2009-09-25 @ 21:41:09
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Annika

ÄLSKAR RINGARNA! <3

2009-09-30 @ 21:18:00
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0