Stupid girl

Heej!
Jag tänkte bara göra ett snabbt litet inlägg innan jag ska se på Ensam mamma söker. Det börjar nu så jag ska försöka få rekordtid på att skriva ett inlägg! Mina fingrar bara flyger fram, må ni tro!
Idag när mamma och jag hade varit och gått runt härlanda så åkte vi och handlade. På affären träffade vi en kille som vi åkte skidor med i februari i år. Kjell. Skit rolig kille.
När vi kom hem så skulle jag öppna min burk med tops. Såklart fick jag inte upp den så jag drog och tog i allt vad jag hade och poff så regnade det tops! Typiskt mig liksom.



Nu ska jag kolla på morsorna! Det är något med såna här program som är så här roligt och mysigt att titta på! Är jag en typiskt blödig tjej nu? Oj oj, varning varning!
Nu går jag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0