Sick, sick, sick

Godmorgon.
Ligger och myser med täcket framför tv:n. Finns inga program som går nu så jag ligger och kollar på musikvideor på MTV. Men vid elva börjar greys anatomy så jag får väl sätta på en film så länge eller något. Just nu känns det skönt att vara hemma en dag. Jag har huvudvärk och snorar och hostar som bara den!

Imma är också hemma och sjuk så vi ligger och snackar med varandra på msn. Hon har alla satcavsnitt, oc avsnitt och alla friends avsnitt. Orättvist. Men jag kunde låna OC av henne, fast inte dom andra.
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, min huvudvärk tar över mig! Hoppas ni mår bättre än jag.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Imma

KRYA GUMMAN

2009-09-09 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0