Shake your pom pom

Hej kompisar!
Skolfotot gick bra, jag hoppas bara att det ser bra ut också! Nu ska jag börja packa lite saker och byta om, träning om en timme!
Jag har tre saker som jag behöver göra i läxa, SO, svenska och matte. Jag har hela två sidor kvar i matten och i svenskan har jag minst en text kvar! I SO:n behöver jag göra uppgifter också. Känns som att vi har haft mycket den här veckan. Det var mycket som man skulle göra på bara en vecka.

Imorgon ska jag på läger med min konfa! JAG LÄNGTAR! Det ska bli grymt roligt! Vi ska till solviken. Hoppas att det kommer bli riktigt kul! Det vore ju konstigt om jag skulle önska att det blev tråkigt..
Nu ska jag packa!
See ya!
KISSKISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0