Say a pray

Wow. Jag är i lite chocktillstånd nu. Jag hörde precis en helt otroligt vacker låt. Jag har också kommit på att jag tror vacker är mitt favoritord! Men det var inte det jag skulle skriva.
Alla har säkert hört den, alla har den på sin blogg, dom flesta älskar den, jag älskar den. Ken Ring. Ber en bön. Helt otrolig, bara lyssna. Lyssna och älska.



Det är en helt otroligt bra text, sorglig. Han är så grymt bra när han sjunger här också, gråter men fortsätter sjunga. Det står på infon om klippet att han kommer spela in låten på sin nya skiva men inte kommer spela den live igen. Stor respekt till Ken Ring. Och till han som spelar gitarren.

Nu blir det plugg som gäller!
KISSKISSKISS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låten(L)

hahah finns på min blogg med ;)

2009-09-14 @ 17:31:13
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0