Ridbyxor...

Hej.
Vilket ös det blev med inlägg nu på kvällen. Jag får så många tankar som jag ska skriva på bloggen och det blir liksom i olika inlägg. Det här inlägg är om kläder, och om flipp eller flopp. Häromdan när jag var inne på N.Bitchie. Jag såg en bild på Blondinbella i ridbyxor! Hon hade dom typ en vanlig dag på stan. Nu när jag var inne på Carolina Gynnings blogg såg jag att hon också hade ridbyxor! Jag själv tycker inte att det är snyggt! Men vad tycker ni?



Nu ska jag kolla lite mer på tv med min mor och sen ska jag läsa Stieg Larssons bok Män som hatar kvinnor! Sen blir det sängen!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Aa, jag såg en tjej på bussen som också bar ridbyxor... det ser rätt konsigt ut..

haha (: <3.

2009-09-13 @ 20:40:55
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0