Relax, take it easy

Hej.
Konfaträffen var jätterolig :) Vi gjorde inte så mycket i dag men det var ändå roligt. Jag hoppas att jag kommer få massa nya kompisar!
Dock var jag inte på topp. Jag har ju ont i halsen och även ont i huvudet nu. Jag ska ringa till Elsisen och säga att jag inte kommer till skolan i morgon. Ska bara ligga hemma, plugga lite och försöka må bättre. Jag har köpt senaste sofis mode nu så lite glad är jag allt! Det skulle sitta fint med en desperate housewives eller satc box att ligga och titta på hela dagen i morgon!
Men just nu ska jag ligga späckad framför tv:n och kolla på idol! Jag såg också att Andra avenyn börjar vid nio så det hinner jag också se :)
Hoppas att ni mår bättre än mig.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0