Outfiiiiiiit

Hej goingar!
Sitter och myser i soffan och kollar på tv.
Det enda jag har gjort idag efter skolan är att köpa sten och en växt till min fisk. Pluggat lite har jag också gjort. Annars är det ganska blankt. Tänkte ta igen lite från träningen när jag var sjuk men är tvungen att vara klar med lite saker till i morgon så jag tar det nästa vecka.
En rejäl städning skulle ju behövas göra i mitt rum också. Det kanske jag hinner med nu innan idol börjar. Ni missar inte det väl? Tv4 klockan 20.00!

Var det längesen jag lade upp en outfit? Jag vet inte.. Det kanske var nån dag sen eller nån vecka sen. Hur som helst får ni dagens idag!


Idag fick det bli myströjan från ginatricot, leggingens är från H&M, ett svart linne från ginatricot, jackan från pimkie, halsduken från min syster och väskan från ginatricot.

Ja jag tror faktiskt att jag ska springa ner till mitt rum och städa! Jag kan inte göra läxorna heller för jag behöver hjälp av pappa.
PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: frida

ääälskar tröjan <3



Snygg header också, värsta pro ;)

2009-09-25 @ 22:31:59
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0