One time

Hej.
Oj jag är inte sugen på träningen nu. Har sjuuuuuuukt ont i halsen. Börjar bli hes. Förra året tror jag det var så var jag jättehes och kunde knappt prata, jag är påväg åt det hållet. Men jag ska dra till träningen ändå och se om jag orkar det andra passet. Annars åker jag hem, pluggar lite och bara myser framför soffan!
Förresten vet ni vem Justin Bieber är? Jag såg hans videor med covers på olika låtar på youtube för nåt år sen eller två. Nu har han gjort en egen singel som heter One time. Grymt bra är den!

Nu kommer snart Sandysen!
Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: imma

haha hitta du den nu ? :O

den är grym med gammal ;)

2009-09-07 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0