No more shopping

Hej!
Sitter och kollar på Greys Anatomy. Kom hem från Sandy för en timme sen ungefär, Elsa var också där. När jag kom hem så hade mina kläder från Nelly kommit! Överlycklig typ! Men nu är det slut på shoppingen! Inte helt såklart men jag får inte shoppa så mycket som jag gör! Jag ska försöka spara mina pengar nu antingen till en bra systemkamera, en mobil eller något annat! Men slantarna ska sparas i alla fall.



Jag kom ju faktiskt på att jag köpte en sjal igår också som ni ska få se.

Det är en sån sjal som sitter ihop. Från ginatricot - 199 kr, finns också i grå, svart och vit!
Nu ska jag inte sitta vid datorn mer. Fick tydligen inte det.. Men jag ska fixa min NO-labbrapport. Kul va?
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: elsa

NAAAJS!



Vilken min på sista bilden! :P

2009-09-02 @ 17:10:29
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0